6 września 2015

Papierowa ;-)

Niesamowite! Dziś mija rok od Naszego Ślubu. Tak dużo, a zarazem tak mało, bo przecież takich "roków" mnóstwo przed nami!

12 miesięcy temu ten dzień był bardzo słoneczny, od rana był ruch jak w ulu, bo przyjeżdżali goście z innych miast na śniadanie ;-) A ja, dawno nie byłam taka szczęśliwa jak tego dnia! ;-)

Nie, nie było idealnie, ale było po naszemu ;-) i tak jest do dziś. Żyjemy sobie po naszemu, mieszkamy w tym naszym małym mieszkaniu i jesteśmy szczęśliwi, że mamy siebie. Najlepsze co mnie w życiu spotkało to On. Dziękuję Bogu każdego dnia za Niego - Męża. Za jego cierpliwość, zrozumienie, ramiona, którymi mnie otacza i poczucie bezpieczeństwa, które mi daje.

Życzę sobie, by każdy z naszych dni w kolejnym roku było równie mnóstwo zrozumienia, wyrozumiałości, cierpliwości i miłości. Niech każdy nasz rok wspólny będzie rokiem lepszym od tego, który mija - o ile się da :)

Cudownie jest mieć męża, naprawdę. Pewnie zrozumie ten, kto ma, kto czuje się spełniony w małżeństwie, kto tak dobrze trafił i dobrał się jak my ;-)

Dziś spędzam dzień w pracy do 20, ale.. tak czy tak ruszamy uczcić to nasze małe święto na miasto ;-) Chociaż wiem, że będę zmęczona, to znajdę siłę na to, by w jego towarzystwie napić się lampki wina, popatrzeć głęboko w oczy, ruchem ust "narysować" słowa "kocham" "dziękuję" i zjeść najpysznejszy deser lodowy w mieście ;)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje;) Czas szybko leci:) U nas za 3 dni 10 lat razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie szybko, aż za szybko, a podobno przy dzieciach to już zapitala! :)

      Usuń
  2. naprawdę niesamowite, że to dziś! że rok! ale jak to? przecież przed chwilą byłaś przed, a tu rok po? matuchnu!
    kochana, oby te kolejne lata były objęte uczuciem, miłością, spełnieniem i dopełnieniem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No łapię się za głowę i nie dowierzam, przecież mam cały tamten dzień przed oczami jakby to wczoraj było, słowa wypowiadane przez gości, życzenia.. a tu co? Szok! Jakby wczoraj było ;-)
      Oby były! ;-) Dziękuję :)

      Usuń
    2. zleciało, nie wiadomo kiedy!!
      ale wiesz co, obudziłam się dzisiaj i myślałam "6 wrzesień? co mi ta data mówi!?" no, to teraz wiem!! ;)

      Usuń
    3. No tyle wałkowałam w tamtym roku o tym, że musiało coś zostać :D haha :D

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego Kochani na kolejne lata Waszego małżeństwa :* niech następne będą co najmniej tak dobre jak miniony rok :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani dużo miłości, zdrowia i wszystkiego o czym tylko zamarzycie na kolejne wspólne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten czas leci szybko !!! :))) Wszystkiego najlepszego na kolejne lata wspolne :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. poleciał nam ten roczek Gosiu co nie ?
    .. i mi i Tobie . życzę Ci szczęścia na następne Wasze rocznice :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych pieknych, wspolnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielu pięknych lat dla Was :) w szczęściu i zdrowiu, bo to najważniejsze!
    A tak na marginesie, ja nie wiem kiedy to zleciało, przecież niedawno co był dzień Waszego ślubu, wcześniej odliczanie... Czas pędzi zdecydowanie za szybko! Mam nadzieję, że za kilka lat i ja będę świętować rocznicę, już nie związku, a ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego Gosiu dla Was na kolejne lata :) Ja też jestem wdzięczna Bogu i losowi za mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj jak pięknie :) i my niedługo będziemy mieć papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!!! I jeszcze wielu takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje serdecznie za odwiedziny u siebie:):) pewnie u nas też rok szybko minie od ślubu:):) zapraszam częściej do siebie chociaż ostatnimi czasy rzadko bywam na blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego i milości na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)