29 maja 2015

Zapraszam do jadalni ;-)- dom odsłona 1 ;-)

Dni pędzą, ale w tym przypadku to dobrze, bo bliżej do 10 :D
W tym miesiącu kompletnie popłynęłam i zrobiłam zakupy ubraniowe niemal na cały rok dzięki wyprzedażą -40 % w dwóch sklepach ;-) Mąż nawet załapał się na kurtkę zimową, która kosztowała 260 zł, została przeceniona na 100, a w efekcie kupiliśmy ja za 60 zł, no i jak nie brać takiej okazji? Jestem mega zadowolona, wzbogaciłam się o kilkanaście ciuszków, wyglądam teraz jak należy ;-) Bo te, w których chodziłam do tej pory juz mi się znudziły, bądź.. za sprawą mądrego pomocnika męża - zafarbowały i kilka poszło.. się paść ;-)

Na chwilę obecną nie skupiam się już na zakupach ubraniowych, bo co za dużo to nie zdrowo ;-) Jak zakupów nie lubię tak te sprawiły mi ogromna radość ;-)

Ten tydzień minął nam na poszukiwaniu dachu idealnego. Mnóstwo opinii i to tak sprzecznych, że sami nie wiemy już co robić, jednak stanęło na kolorze - grafitowy. I już nie dam się nikomu wypowiadać na temat tego koloru, by mi nie mieszać w głowie. Zostało poczekać na wycenę - 3 firmy to robią, a więc będziemy mieć jakieś porównanie. Zdecydowaliśmy się na blachodachówkę modułową, myślę, że to najwłaściwsze rozwiązanie w przypadku naszego dachu (podobno skomplikowany, kopertowy), jednak dla mnie ważne, że cena ma nie być kosmiczna, jakość dobra i wygląd estetyczny. Z racji, że jest to dom parterowy, dach to będzie jedna z pierwszych rzeczy, która zostanie zauważona. ;-)

Żeby nie być ciągle gołosłowną, może pokażę Wam moje wyczekane okno w jadalni, byście mogli sami zobaczyć o czym mówię?:-) Jakie ono duże?;) Przepraszam za ten bałagan, nie zdążyłam posprzątać :D tu jest jadalnia oddzielona tylko na prawo takim filarem, a to wszystko ciągnie się do salonu ;-) na lewo duże drzwi do kuchni - w sensie drzwi nie będzie, to jest tylko otwór większy niż klasyczne drzwi ;-)

A tak prezentuje się dom widziany mniej więcej od 1/3 drogi od ogrodzenia ;-) Widać więc, że będę mogła się wykazać sadzeniem różnej roślinności :D
Ta ściana wysunięta na lewo to własnie okno w jadalni ;-)


Nie mogę się doczekać, kiedy zostanie zrobiony szkielet dachu, a następnie przykryty ! ;-) To już tak niewiele ;-))

19 komentarzy:

  1. ho ho! kochana, idziecie jak burza!
    powiem Ci, że jak na świeżą panią domu, to straszna bałaganiara z Ciebie :] :D ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie?;D
      No nie miałam siły sprzątać, ale już jest tam błysk :D

      Usuń
  2. no to zazdroszczę, jak cholera :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jaki to projekt domu? My właśnie szukamy parterowego. A Twój wydaje się być bardzo fajnym projektem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom w renklodach ;) Oj zanim my wybraliśmy ten projekt było mnóstwo przeglądniętych, przegadanych tematów ;-) chyba najgorzej się zdecydować własnie na ten projekt, my ten troszkę zmieniliśmy, by było jeszcze bardziej po naszemu ;-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. fajnie to będzie dopiero jak już tam zamieszkam :D

      Usuń
  5. No suuuuper! Okno świetne, mam nadzieję, że będziecie mieć z niego fajne widoczki... ale kochana, rzeczywiście mogłaś posprzątać... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widoczki będą na część ogrodu jedynie ;-) Bo z tyłu, z tarasu rozciągał się będzie dopiero ogród z prawdziwego zdarzenia ;)
      posprzątam, posprzątam, ale następnym razem :d

      Usuń
  6. No ja nie wiem, jak możesz nam taki bałagan pokazywać :D Okno rzeczywiście super, będzie przy nim miejsca sporo! A budowa idzie świetnie, z tego co widzę. Przed chwilą dopiero były plany, projekty, a tu już stoi, już coraz więcej widać! Jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj masz rację, budowa posuwa się szybko do przodu, na szczęście ;-) Ale pewnie w przyszłym roku, kiedy już nie będzie tak szybko widać efektów będzie się ciągnęło w nieskończoność ;)

      Usuń
  7. Faktycznie okno wielkie i będzie super widok :) Podoba mi się wasz domek - najbardziej lubię parterowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam przekonana do parterowego, ale w sumie teraz nie żałuję, że się zgodziłam ;-))
      będzie wygodniej ;-)

      Usuń
  8. A masz może rzut z góry :)?
    Fajnie! Nasze własne lokum na razie w sferze marzeń - nie wiemy jeszcze gdzie i jakie, chociaż na razie pewnie raczej mieszkanie (ale z dużym tarasem!) i typujemy 3 miasta na Śląsku. Ale to dopiero jak wrócimy z Wawy w rodzinne strony.

    Jutro zaplanowałam sobie poranne zakupy, a wczoraj dostałam 2 maile o przecenach, w tym w moim ulubionym Reserved :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chciałam napisać, że jak dach to tylko grafitowy :p

      Usuń
    2. Jeszcze chciałam napisać, że jak dach to tylko grafitowy :p

      Usuń
    3. tutaj rzut : http://archon.pl/images/products/m48ce29819ba54/706.gif
      My troszkę pozmienialiśmy, ale w sumie nie jakoś znacznie ;-))
      Oj ja ostatnio na -40% w reserved obkupiłam się dobrze, później to samo było w sinsay ;-)
      Ubrań na razie mam dość :D Sklepy omijać będę szerokim łukiem ;-))

      Stanęło na grafitowym ;-) Na szczęście! :D

      Usuń
  9. W kwestii zakupów zrobiłam się ostatnio szalenie wybredna i zazwyczaj podoba mi się to co najdroższe. No normalnie nie wiem o co chodzi :P :D Kurde że też u mnie nie ma takich promocji. Bardzo mi się podobają grafitowe dachy. To okno chociaż go jeszcze nie ma już mi się podoba. Ależ będziecie mieć pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)