27 listopada 2015

Brak czasu

Kompletnie brakło mi czasu na wszystko.
Nie wyrabiam czasowo i mój dzień często teraz trwa 20- 21 godzin, a noc 2,3 godzinki. 

Masakra! 
Ale dam radę, niech tylko wyjdę na prostą ze wszystkim ;-)


Stąd moja nieobecność. Jednak mamy taki sezon - przed świętami ruch w interesie i każdy szuka prezentów. Coraz częściej wybierane są własnie te ręcznie wykonane.. 

Ale lubię to robić! To robię! 
Dziś przyszła mi pieczatka- taka moja, prefesjonalna, idealna :D
W końcu dorobiłam się własnego logo na pieczątce, nie mogę się doczekać, aż wrócę do domu i ją wypróbuję! Taka mała rzecz, a cieszy :D


13 komentarzy:

  1. Zycze duzo sil w takim razie i owocnej pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie :)
    to w kwestii pieczątki, nie braku czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak długo pociągniesz w takim tempie ;P
    pochwal się pieczątką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a brzuch juz Cie nie boli ???Zajedziesz sie jak nic sie zajedziesz...najwazniejsze ze lubisz to co robisz, a robisz fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    W takim razie dużo siły życzę w tym zabieganym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwię... nasz chustecznik od Ciebie jest cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W wielu branżach jest teraz zamieszanie, ale na pewno dasz sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgoniu jutro obiecuje wyślę Ci zdjęcie do mojego zamówienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio nie wyrabiam na zakrętach i czekam kiedy to szaleństwo się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, grudzień zazwyczaj jest zalatany :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w tym zabieganym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, u mnie też czasu jak na lekarstwo, mam nadzieję, że do świąt nie zwariujemy i w święta trochę odpoczniemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi odwrotnie - nudzi się :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)