23 kwietnia 2015

Domek! ;-)

No tak, można było się tego spodziewać po mnie, że z regularnością wpisów będzie kiepsko. Tyle się u mnie ostatnio dzieje, że nawet nie ma czasu by cokolwiek napisać.

Najważniejsza informacja jest taka, że wczoraj oficjalnie rozpoczęliśmy kolejny etap budowy! Pustaki przyjechały kilka dni temu na działkę i od wczoraj Mąż z Tatą stawiają ścianki, dziś walczą 2 dzień ;-) Planują skończyć po weekendzie majowym, ale sama nie wiem, czy nie przytrzymają ich okna tzn dziury ;-)
W sobotę na działkę przyjedzie też drzewo na dach - my będziemy musieć je jeszcze pomalować, zabezpieczyć,  bo leśniczy nam tego nie zrobi ;-) Ale mam wprawę, u siostry wspólnie z Mamą i Mężem malowałam ;-)
Może wszystko pójdzie jak należy i w okres wakacyjny będzie już po temacie na ten rok. Pod koniec roku planujemy jeszcze ruszyć temat prądu, bo podobno na te pozwolenia ich czeka się ok. 6 miesięcy. A na wiosnę chcąc robić prąd pasuje już mieć wszystko :D

A i jeszcze ostatnio orientowałam się w oknach ile nas mniej więcej to wszystko wyniesie. Nie jest źle ;-) Ale mam dylemat,może Wy mi doradzicie? Pierwsze myślałam o jednym takim oknie ( w jadalni, a pod nim ławeczka do "wyciągnięcia się|", ale już chyba nabrała mnie ochota na więcej i nie wiem, czy nie zdecydować się na wszystkie takie (przkładowe) :

ogólnie jadalnie w ten deseń pod oknem siedzisko ;-) oczywiście wkomponowane w całość. okno będzie na wysokości w srodku ok 40 cm o ile dobrze teraz kojarzę, a więc idealnie na takie siedzisko :D nie?:D

 
i teraz nie wiem, jak z utrzymaniem czystości tego okna w środku, tzn tych białych szprosów.. ;-)
Dylemat mam jak nie wiem ;-)

20 komentarzy:

  1. Świetny ten pomysł z oknem!:) Nie wiem czy jedno wystarczy, żebyście się potem nie kłócili o miejsce jak dojdzie gromadka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okno jest mega duże ;D Spokojnie 4 osoby usiądą, a co najmniej 2 się wygodnie ułożą :D To mam przemyślane :D haha :D

      Usuń
  2. Bardzo mi się to podoba, ale też nie wiem, jak z tą czystością. Przy moich piecach bym nie zaryzykowała, ale przy centralnym? Czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz bardziej jestem na tak.. zwłaszcza, że okna myje mąż :D:D hahaha :D

      Usuń
  3. okna świetnie, ale dokładnie o czystości pomyślałam, będzie ciężko z szorowaniem ich...mozolna robota, ale jak masz ochotę się poświęcać, to czemu nie ;-)) to Wam ma być dobrze, wygodnie i pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam chyba na nie sposób - myjka do okien powinna rozwiązać sprawę, bardzo polecana właśnie do takich miejsc, czy nawet do płytek w łazience :))
      Wygodnie musi byc - to jest pewne! ;-)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł! :) te "szprosy" to ta kratka? ;) jeśli tak to z tego co wiem w nowych oknach jest montowana w środku, między szybami, czyli efekt wizualny zostaje zachowany a z myciem okien nie ma dodatkowych problemów ;)

    natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak to ta kratka :D Fachową nazwę zarzuciłam :D:D
      Hmm.. sama nie wiem czy to tak działa :P Ale niedaleko nas buduję sie jakaś rodzina,mają taki balkon z ta kratka, najwyżej zapytam czy myli go i jak im szło :D haha :D

      Usuń
  5. Z własnego doświadczenia wiem, że to co pięknie wygląda niekoniecznie jest praktyczne.
    Bardzo chcieliśmy białe listwy, pięknie wyglądają, ale się pierońsko brudzą i trzeba z paluszkiem często przy nich latać i czyścić... masakra! Drugi raz takich bym już nie chciała, no ale... Polak mądry po... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze i nie praktycznie, ale w sumie nikt nie mówił, że będzie łatwo ;-)
      Co do list to mi się też białe podobają, miałam takie, teraz też mam i planuję miec ;-) Dla mnie nie problem z przetarciem kurzu, lubię to robić :P

      Usuń
  6. Super te okna! Tez się nie orientuję czy są praktyczne czy nie ale wyglądają pięknie:) A to siedzisko też urocze :) Piękny będzie ten Wasz domek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurcze, wszystkim się podobają, koniecznie białe, żadne tam brązy nie wchodza u mnie w gre, a widze że teraz na to szał :D Siedzisko to jest to :P Np idealne do czytania książek :D Mam nadzieję, że będzie miał swój klimat ;-)

      Usuń
  7. Kurcze wszędzie tylko wszyscy się budują. Nic innego jak życzyć szybkiego finału i samemu zacząć nad czymś myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy, do finału jednak jeszcze daleka droga ;-)
      Ja zawsze wiedziałam, że chcę mieć dom, nie chce mieszkać w bloku, więc trzeba to realizować powoli ;-)

      Usuń
  8. Okna piękne ale beznadziejne do mycia, kiedyś się porwałam na pomoc koleżance przy myciu takich...nigdy więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak myślałam :P Ale jak koleżanka ma sie dobrze, daje radę to git :D
      No i w sume gdy się systematycznie je myje, później nie ma dużo brudu :D

      Usuń
  9. Okna super, ale mycia ich już sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na chwilę obecną też :D Ale w końcu mam męża, tak czy nie?:D

      Usuń
  10. Piękne okna, a jak użyjesz odpowiedniego "sprzętu", pewnie jakiejś specjalnej szczoty czy czego tam używają, to i z myciem problemu nie będzie. A oko musi się przecież czymś nacieszyć! Ta ławeczka pod oknem - klimat niesamowity, cud miód, koniecznie musi być, jeszcze piękne pastelowe poduchy, ach... Powodzenia w realizacji wspaniałych planów :) powolutku, do celu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejusiu jak cudnie. Moje marzenia takie miejsce pod oknem w domu. Nie zastanawiała bym się ani minuty :) Co do okien to nie mam pojęcia jak z utrzymaniem czystości. Może faktycznie najlepiej zapytać kogoś kto coś takiego ma :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)