31 maja 2016

Jeszcze Cię nie znam, a już Cię kocham..

Czasem słowa są zbędne, a próba ich wypowiedzenia sprawia, że nagle oczy zaczynają się pocić.
Czasem trzeba mocno wierzyć w swoje małe i duże marzenia i je spełniać. 
Czasem trzeba podjąć ważne decyzje, które będą mieć "konsekwencje" na całe życie.

My swoją miłością z mężem chcieliśmy się z kimś podzielić. 
I podzieliliśmy się rozmnażając ją. 
Pokochaliśmy siebie jeszcze mocniej dając życie nowemu życiu.

Życiu, które będzie na początku tylko od nas zależne.
Któremu nieba przychylimy.

Brak słów by opisać naszą radość.
Brak słów by opisać naszą wdzięczność za ten Dar.

Czekamy na Ciebie Córeczko! 

W miesiącu, w którym przysięgaliśmy sobie miłość przed Panem Bogiem przyjdzie na świat nasz Cały Świat. Odliczamy dni;-) A na chwilę obecną cieszymy się każdym kopniakiem ;-)

64 komentarze:

  1. ;-)) a ja się oficjalnie moge uśmiechnąć!! ;) że sie cieszę - to już wiesz, że wiem - tez wiesz ;)
    gratulować - już dawno gratulowałam
    dlatego teraz po prostu cieszę się z Wami i czekam!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ogromne gratulacje, czekam razem z Wami i razem z Wami się cieszę! :-*
    Piękne słowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo ;-)

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, jak mnie zaskoczyłaś - pozytywnie oczywiście :) Będziecie wspaniałymi rodzicami!

      Usuń
    3. Dużo osób jest zaskoczonych, nawet z naszego otoczenia, niektórzy nawet jeszcze nie wiedzą! :) I się pewnie zdziwią ;-)hihi ;)

      Usuń
  3. widziałam cię na grupie ciążowej i tak sobie pomyślałam :)
    Gratulacje Gosiu!! rośnijcie i rozwijajcie się zdrowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wieści! :) cieszę się razem z Wami :* dużo zdrówka dla Was dziewczyny :* :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Gratulacje! A to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze! Juz wiadomo ze coreczka juz kopniaki! W szoku jestem :) gratuluje cieplo - czeka was wspaniala przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoimy u progu 6 miesiąca, nie byle co;-)
      Dziękuję! :*

      Usuń
  7. Gratulacje:) O rany! Wszyscy w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)
      A powiem Ci, że w moim otoczeniu to jakaś plaga , ale to super ;-)

      Usuń
  8. Od razu przyleciałam z bloga Wioli do Ciebie czy może jednak ja czegoś nie przeoczyłam bo jednak Ciebie czytam regularnie więc w lekkim szoku byłam a to Gosia nic się nie chwaliła i dopiero teraz napisała ;)
    W takim razie bardzo bardzo Wam gratuluję aj i kolejna cudowna dziewczynka się urodzi ! :D
    Super , super !!! Czekam z Wami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nic nie pisałam, sama nie wiedziałam, że napisać już, czy już "po wszystkim" :) No ale ileż można uważać na słowa :P
      Dziękujemy bardzo, oj tak, wymarzona córeczka ;-) Choć wiadomo Synkiem bym nie pogardziła ;-))
      My też już nie możemy się doczekać ;)

      Usuń
  9. Fantastyczna wiadomość!
    Rośnijcie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka dla Was :)
    Jeszcze troszkę i Wasz skarbik będzie z Wami. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Oj tak, już coraz mniej do powitania Małej ;-)

      Usuń
  11. Jeszcze raz ogromne gratulacje! :D

    http://ukwu86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Super wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzruzyłam się, szczerze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno!
      Ja czekam na Ciebie, hihi ;)

      Usuń
  14. Cudna wiadomosc :) Tak sie niedawno zastanawialam kiedy planujecie Malenstwo, a tu prosze - niespodzianka. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cudna ;-)
      Lubię niespodzianki, dziękuję :)

      Usuń
  15. będzie mała Zuzia? :) jejku, jak się cieszę, to bardzo radosna nowina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaakk ;-) my już nie możemy się doczekać ;-))

      Usuń
  16. Gratulacje!
    Wyprzedziłaś mnie... bo my na listopad..

    i zazdroszczę dziewczynki.. bo u mnie drugi chłopiec ma być :P prawdopodobnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Właśnie i Twoją radosną nowinę, raz jeszcze gratuluję !:) Niech rośnie zdrowo ;-)
      Ja nie ukrywam, marzyłam o dziewczynce, ale z chłopca również bym się chyba tak mocno cieszyła ;-)

      Usuń
  17. Wspaniałą wiadomość :) Gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Niebawem się o tym przekonam ;-))
      Dziękuję! :*

      Usuń
  19. Tytul posta mnie zaintrygowal i pomyslalam, czyzby ciaza ... :)))
    Gratuluje Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Pokaż brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      haha oszczędzę widoku brzucha :D

      Usuń
  21. wspaniale :) gratuluję serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Popłakałam sie...
    Gratuluje z całego serca..
    Będziesz wspaniałą mama <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj <3
      Dziękuję bardzo!
      Będę się starać być choć dobrą mamą ;);)

      Usuń
  23. Wszystkiego dobrego :) I wielkie gratulacje ! :)

    Po cichu trochę zazdroszczę (oczywiście tylko pozytywnie!), ale mam nadzieję, że i ja się w końcu doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo jak super :) Gratuluję Wam z całego serca. Dziecko to cud - i nie ważne że jest czasem trudniej. To i tak nie ma znaczenia, kiedy przytulisz tę małą kruszynkę po raz pierwszy będziesz wiedziała o czym mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Na pewno będziecie cudownymi rodzicami, a Wasza córeczka - najszczęśliwszą dziewczynką pod słońcem :*

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurde! straciłam adres Twojego bloga przy okazji zmiany adresu bloga i zmiany laptopa i teraz znalazłam! Ogromne gratulacje! :)) i odpoczynku w tym ostatnim okresie ciąży! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O jej.Jakie wiadomości!!!No przeogromne gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)