6 kwietnia 2016

Doczekałam się! :)

Ale mamy piękne lato! Marzyłam o wiośnie, a tu od razu przeskoczyliśmy z kurtek na krótki rękaw ;) Zdaję sobie sprawę z tego, że może to być chwilowe i jeszcze przyjdzie ochłodzenie, co będzie normalne, ale na tą chwilę nie mogę nacieszyć się tym ciepłem, słońcem.
Pranie szybko wysycha na świeżym powietrzu, aż takie chce się prasować ;)
Nowo zaczęty dzień wita mnie słońcem, wieczorem możemy wyjść na spacer i posiedzieć na ławce i wcale nie jest nam zimo w swetrze. No pięknie! Oby ta pogoda utrzymała się długo!

Dziś na naszą działkę wkroczył cięższy sprzęt - koparka i robią w końcu prąd! Oczywiście nie obyło się bez moich nerwów, ale gościu zaczął z nami pogrywać, a ja się nie dam i stanęło na moim! Także dość, że będzie w końcu ta skrzynka w ogrodzeniu to jeszcze od razu będzie prąd podciągnięty pod dom ( to już prywatnie ta firma nam robi, bo przetarg wygrali tylko na podłączeni prądu z słupa do skrzynki w ogrodzeniu). Ale chcemy mieć temat prądu zamknięty, by później nie trzeba było wracać do punktu wyjścia. Jednak na zamontowanie prądu w środku ( w sensie gniazdka itp) zdecydujemy się rzecz jasna, gdy już wszystkie drzwi będą ;) a fachowca już mamy ugadanego, czeka tylko na naszą gotowość. Więc o to jestem spokojna.

Ja mam wielki plan wyrobić ze wszystkim do wakacji i zamknąć ten temat własnie w okresie wakacyjnym, a później co z resztą to się zobaczy. Więc jak wyjaśnił się temat prądu,jego koszty to wiem ile muszę dozbierać na drzwi jedne, drugie i parapety i teraz to jest nasz priorytet. Mam zamiar pocisnąć :D:D

W najbliższym czasie planujemy też mini urlop - mini, bo tylko 3 dniowy. No ale liczy się, że w ogóle się uda wyjechać gdziekolwiek. Stawiamy na Słowację. Mamy tam stosunkowo nie daleko, a jak bywaliśmy to tylko przejazdem, bądź na chwilę. Czas to zmienić, bo wiele tam pięknych miejsc ;-) Trzeba ruszyć tyłki po tej długiej jak dla mnie zimie i zacząć się dotleniać. Mam nadzieję, że wszystko dojdzie do skutku i niedługo będę mogła napisać, że odpoczęłam i się zrelaksowałam ;)

16 komentarzy:

  1. ja mam nadzieję, że ty naprawddę w końcu odpoczniesz a nie pociśniesz! bo tak pociśniesz, aż się zesrasz w końcu :P
    nooo! cudownie jest na dworze, po prostu istne lato, tak ciepło, przyjemnie. Aż chce się żyć i wyjść z domu ;)
    3 dni to i tak fajny urlop ;) kiedy jedziecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko aż tym to grozi? :D To nie bedę cisnąć lepiej, bo może być nieprzyjemnie ;D
      Oj taj, pogoda dopisuje, oby tak fajnie było zawsze, bez tych zim, jesieni :D
      przyszły piatek - niedziela. W poniedziałek już do pracy niestety :)

      Usuń
  2. Aż mi się łezka w oku kręci jak czytam o pięknej pogodzie w Polsce. Ja co najwyżej mogę sobie pomarzyć:P Ewentualnie zapłacić i mieć tę pogodę chociaż przez kilka dni w roku:D
    Byłam na Słowacji raz na basenach czy termach jakichś tam, ale trochę się zawiodłam bo oczekiwałam nie wiadomo jakich cudów po tym jak wszyscy tak chwalili;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno i do Was przyjdzie piękna pogoda :D Bo co że nie ;D
      Oj ja na basenach tam nie byłam, jeśli termy to tylko Zakopane dla nas :D
      No i na Węgrzech też jest miło- bylismy tam kilka razy :)

      Usuń
  3. A u mnie jest okropnie. Co chwile pada, zimno i wieje. Nic tylko schowac sie pod koldra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj angielska pogoda nie nastraja chyba nigdy dobrze ;D Choć zdarzaja się bezdeszczowe dni latem :P

      Usuń
  4. Oj tak - pogoda ostatnio rozpieszcza choć u nas wczoraj i dziś już się ochłodziło troche. Ale i tak jest fajnie, w końcu z niekończącej się zimy przeskoczyliśmy na tryb wiosenny :) I jak szybko zielono się zaczęło robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Uwielbiam jak przyroda budzi się do życia :) Fajnie na to wszystko patrzeć. :)

      Usuń
  5. Aż chce się żyć, chce się więcej, gdy na dworze tak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jeszcze niech cieplejsze noce się zrobią i będzie można robić grille ;D

      Usuń
  6. Dzisiaj juz tak pieknie nie jest niestety... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem dowali deszczem, ale to i tak wtedy wiadomo, że chwilowo :D
      przynajmniej zawsze ta nadzieja jest :)

      Usuń
  7. Nawet kilka dni słonecznych wiele daje i człowiek ma tak jakoś więcej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nam to słońce jednak potrzebne jest do lepszego życia :D

      Usuń
  8. Trzymam kciuki kochanie za Wasz wyjazd ! oby sie udało !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi sie udać, teraz trzeba wierzyć w dobrą pogodę :)

      Usuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)