14 marca 2016

Mamy okna ;)

Są, w końcu są :) Co prawda wcześniej niż miały być, ale mnie to akurat cieszy.
W piątek przyjechali, zamontowali i za bardzo ich ruszać nie można było, bo wiadomo pianka jeszcze się rozprężała.
Ja ten dzień spędziłam niestety w domu i nie mogłam jechać na działkę, ale myślę, że niedługo się wybiorę, chociaż "przy okazji", by zobaczyć jak prezentują się na żywo..bo męża telefon i zdjęcia z niego pozostawiają wiele do życzenia, niestety :) Ale zapewnia mnie, że jest pięknie.
O dziwo teść też w końcu nas pochwalił, że ładny wybór, no proszę! :)

Obecnie zostało nam czekać na prąd, jeszcze jedna umowa do podpisania poszła w Polskę i musi zostać odesłana i można robić.Nie sądziłam, że tak długo zejdzie, bo zgoda i wygrany przetarg byłjuż chyba w styczniu! No ale najważniejsze, że coś się posuwa do przodu.

Brama garażowa wybrana, mechanizm do niej inny będzie niż oryginalny - lepszy i na 2 piloty, co byśmy się nie musieli o jednego bić :D a tak serio akurat w tym zestawie jest 2 piloty (zwykle jest niestety tylko jeden - dla mnie bezsens, bo kto lepszy?:P) Można go oczywiście podłączyć od razu do bramy wjazdowej, a więc odpowiada nam ta opcja przyszłościowa.

A z drzwiami wejściowymi jak był problem.. tak jest :) Chyba będę musiała pochodzić po sklepach budowlanych, przyglądnąć się im i coś na ten wzór zamówić te nasze nieszczęsne drzwi:) Mimo, że się jakoś mocno nam nie śpieszy to wolałabym już mieć dom "zamknięty" :)

W temacie okołobudowlanym to chyba tyle z dość świeżych informacji :)
Poza tym płynie nam powolutku życie na odpoczynku i na pracy. Bardziej na pracy, ale cóż. Samo się nie zrobi i nie zarobi, a dać też nam nikt nie chce ;-)

30 komentarzy:

  1. to jak już są okna, to teraz pójdzie już tylko z górki. Jak już sama pojedziesz na działkę to koniecznie zrób zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zacznie się jazda bez trzymanki, bo nie widać efektów pracy będzie! :D

      Usuń
  2. przyjdzie wiosna, to i prac na budowie będzie znacznie więcej, i będziecie piąć sie do przodu! ;) super, jak już są okna, to dom nabrał wyglądu domowego ;)
    mój Krzysiek jest taki, że nie kupi w ślepo przez net choćby miało i milion gwiazdek i trylion opinii pozytywnych. On to musi zobaczyć, dotknąć, porównać ;) więc lepiej faktycznie może te drzwi wejściowe zobaczyć najpierw na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje, że będzie to szło jakoś do przodu wszystko :) Powoli, byle do przodu się posuwać z każdym miesiacem :)
      No ja możliwości dotknąć nie mam jak, chyba, ze pojechałabym na produkcję, czy jakieś ich targi :) Pan, który sprzedaje te drzwi zamawia je u producenta, czeka się na konkretne ok. 2 miesięcy i nie ma ich możliwości zobaczyć wcześniej niż po zapłaceniu :) a tych marketowych to ja nawet nie chce dotykać, nie ta jakość nas interesuje ;D

      Usuń
  3. No to czym prędzej jedź Ty, porób zdjęcia i się pochwal :)
    Nam dziś wstawili drzwi i dostałam swoje klucze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! to u was się posuwają prace do przodu, ale Wy chyba już święta spędzicie u siebie, nie? ;) Dla mnie to na razie abstrakcja, w sensie nasza przeprowadzka :D

      Usuń
  4. Z tym prądem to mój brat się bujał dłuuuuugi czas. Ciągle mu odkładali termin podłączenia. Ale w końcu się doczekał :)
    Zrób trochę zdjęć jak pojedziesz na działkę i pochwal się nam tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie tyle co mamy odkładane, co są problemy ze spadkobiercami, ale myślę, że już na dniach będzie wszystko. Oby! Choć na razie idzie po naszej myśli, tzn gmina nie robi nam problemów , gdzie chcemy postawić skrzynki :) A więc duży plus. Pan, który ma nam podłączać prąd też już zły, bo się długo z tym buja, a tak miałby już zapłacone ;)

      Usuń
  5. Z każdą rzeczą coraz bliżej końca, nawet jeżeli ta rzecz jest mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, masz rację, każdy krok przybliża nas do końca;)

      Usuń
  6. My papiery o podłączenie prądu złożyliśmy we wrześniu i mają czas do końca października na zrobienie...Mamy znajomego, niby nam załatwi, żeby był wcześniej, ale zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie na prąd się długo czeka, w sensie na przetarg itp. Tylko u nas już on się odbył, firma wytypowana, my już mamy wszystko uzgodnione, tylko papierki musza się im zgadzać. :)

      Usuń
  7. Jak sama napisałaś u mnie, powoli i do przodu :) Tez czekam na fotki :)
    A z prądem to niestety tak jest, swoje trzeba odczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      nam jakoś sie nie spieszy, bo mamy agregat, ale jak coś przynajmniej by nie szumiał :P:P

      Usuń
  8. Najważniejsze, że idzie do przodu :)
    Jakbyś pochwaliła się jakimiś fotkami to wcale bym się nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powolutku, małymi kroczkami, wszystko się realizuje. Takie rzeczy cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze pieniadze nie kapia z nieba albo nie rosna na drzewach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i super, kolejna rzez do odhaczenia :) i nawet teść zadowolony, zatem musi być pięknie ;) pochwal się efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie wiem, czy teść nie postanowił być lepszy :P:D

      Usuń
  12. O wow, to w Polsce do wyboru jest tylko jeden albo dwa piloty? Nawet nie wiedziałam, bo u mnie garaż "ręczny" zawsze był, za to tu, w Stanach, większość (powiedzmy że po 2003 roku) samochodów, ma w lusterku takie przyciski, gdzie się programuje garaż i pilot właściwie nie potrzebny. Pod jeden garaż można podpiąć w ciuuul i ciut ciut samochodów (w naszym bloku jest z 70 miejsc parkingowych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie później można dorabiać, cudować programować inne piloty, ale w zestawie jest zwykle tylko jeden.
      No to w bloku też trochę inaczej to działa, ale do naszej bramy/ garażu lepiej, zeby w ciul i ciul samochodów nie wjeżdżało :D:D

      Usuń
  13. kochana u nas podobnie praca dom, lecą dni :* czekam na fotki całości i mam nadzieje ze wreszcie wybierzesz te idealne drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy taki zapracowany, ja nie wiem :)
      fotki już można podglądać :) coś tam widac :)

      Usuń
  14. drzwi - polecam nie w budowlanym, tylko znajdź jakąś firmę, która zajmuje się typowo montażem drzwi antywłamaniowych. Lepsza jakość i gwarancja.
    Ogólnie poczytaj opinie, na pewno coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, że nie z budowlanego :P Nawet mi to przez myśl nie przeszło. :)
      Opinie znam, firmę mam wybraną, teraz wybrać model ;)

      Usuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)