22 marca 2015

Słowem wstępu ;-)

Serdecznie witam w moim nowym miejscu wszystkich odwiedzających. ;-)

Przedstawiać się nie będę - zbędne - ważniejsze niż to gdzie mieszkam, jaki mam kolor włosów, oczu oraz czym się zajmuje na co dzień jest to jaka jestem. Jaka staram się być.

Moje wpisy tutaj do częstych prawdopodobnie nie będą należeć - w końcu to moje miejsce i moje zasady gry. Chociaż chciałabym, by chociaż raz w tygodniu pojawił się wpis. Jednak życie zweryfikuje wszystko ;-)

Okroiłam znacznie moje grono czytelnicze, a więc osób do odwiedzania będę mieć mniej, więcej czasu będę mogła poświęcić na blogi, które lubię, cenię. Dawno już powinnam to zrobić, ale nigdy nie było na to dostatecznie czasu. W końcu się zebrałam w sobie  i mam to co mam. Podoba mi się, lżej się zrobiło ;-)

Co u mnie? Na dzień dzisiejszy nie mogę narzekać. Jakoś się układa, oczywiście raz lepiej, raz gorzej, raz większe problemy kolejnym razem mniejsze, albo ich brak. Jak to w życiu. Za dużo się uśmiechasz to musisz posmucić.

Staram się być optymistką - mimo wszystko, ale szczerze to coraz gorzej mi to wychodzi ;-)
Podobno charakter człowiek zmienia się co 7 lat - chyba mój czas nadchodzi ;-))

Kłaniam się w pas i zapraszam do czytania i komentowania. 


Publikuj!



16 komentarzy:

  1. lepiej zostawić mniejsze grono i poświęcić czas tym, którzy coś cennego w nasze życie wchodzą ;P dziękuję, że mogłam zostać ;)
    fajnie tutaj, zostaję i mam nadzieje, że częściej będziesz pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej żeby w moje życie nie wchodzili :D Jak już wnosili :D
      Mam taka nadzieję, że będę tu częściej, a jak nie to pitole, zrezygnuje ;P

      Usuń
  2. No, bo się bałam, że zrezygnujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zostaje, ale na jak długo mi wystarczy zapału się okaże ;P

      Usuń
  3. Witam kogoś kto tak jak ja, dziś postanowił zacząć na nowo ;) Pozdrawiam
    http://matkapolkawniemczech.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja trzymam Cię za słowo z tą aktywnością blogową :) Piękny, wiosenny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się udało, bo na razie chęci są, ale czasu mało :P

      Usuń
  5. Tak to juz w zyciu bywa raz gorzej, raz lepiej ale najwazniejsze by isc do przodu i mimo wszystko byc z zycia zadowolonym :-)
    Dla mnie mimo wszystko zawsze będziesz optymistka, taka Cie poznalam dobrych kilka lat temu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba wyciągnąć z wszystkich wydarzeń coś optymistycznego ;-) przynajmniej się starać ;)

      Usuń
  6. Cieszę się że jesteś :) dziękuję za możliwość bycia u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff, jesteś, jak dobrze. I jak dobrze, że mam dalej możliwość bycia tutaj:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie i zaufanie :) Mam nadzieję, że teraz tutaj będzie Ci na prawdę wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za adres :) odiwedzac bede :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Miło mi! :)